Skip to content

In loc de bun-venit

04/04/2009

Carevasazica m-am apucat de blog, ca tot ma laudam eu pe undeva ca nu  inteleg de unde nevoia asta de destainuire publica, si prin urmare nici pe oamenii care recurg la asemena gesturi. Dar ma bucur ca am realizat c-am gresit grabindu-ma sa judec. Blogul de fata s-a nascut dintr-un experiment inceput altundeva, abandonat si, iata, reintrat de curand in sfera mea de interes cand mi-am amintit ce sentimente inaltatoare s-au declansat pe cand contabilizam lucrurile frumoase facute, auzite, citite sau traite, si carora le-am prelungit clipa de frumusete pur si simplu scriind depre ele. Asadar este un blog dedicat lucrurilor marunte, creat pentru placerea de a-mi reaminti ce putin ne trebuie ca sa fim fericiti.

La buna recitire!

2 comentarii leave one →
  1. 11/04/2009 10:03 am

    carevasazica bine ca mi-ai spus
    cum stim, exista povesti, nu exista comentarii
    exista oameni cu sufletul plin si trebuie sa le spuna si altora
    vestea asta minunata ma bucura cel mai tare

    Bine ai venit!
    in lumea celor care blogaresc si n-au aflat de ce inca se intampla cateodata, fara sa-ti dai seama sa scrii o insemnare

  2. jurnalderasfat permalink*
    11/04/2009 2:39 pm

    Iubita, blogaritu asta e o preocupare foarte noua pentru mine, nu stiu sigur cum o sa mearga, nu am timp mult pentru asa ceva, adica am timp,dar prefer sa-l petrec altfel🙂

Lasă un răspuns

