Skip to content

So many books, so little time…

08/04/2009

Sunt de principiul ca nu e bine sa lasi lucrurile incepute netermintate, principiu de care ma tin pentru a-mi educa tendinta de a ma extazia prea usor si de a ma plictisi prea repede. Este un principiu pe care-l aplic cu prisosinta cartilor pe care le citesc, dar mi se intampla deseori sa-mi pice in mana carti care nu-mi spun mare lucru. Ce ma fac? Le citesc pana la sfarsit, in ciuda faptului ca sunt mediocre, sau le las balta si continuu cu carti care merita atentia cu adevarat? Cu alte cuvinte sunt fidela propriului principiu si-mi indeplinesc sarcina, sau sunt critica si merg mai departe, ca sa nu-mi pierd timpul de pomana?

No comments yet

Lasă un răspuns

