Skip to content

Nostalgii

11/04/2009

Am fost alintata frumos la viata mea, am fost numita pe rand „doamna profesoara”,”teacher”, „maîtresse”, „Madame”, „κυρiα”. Ma cuprind nostalgiile cand isi iau zborul, cand imi dau seama cat mi-au fost de dragi in ciuda carapacei dure pe care de multe ori am fost nevoita s-o sparg fara mila, sau a cruzimii de care au fost uneori capabili ei. Pleaca iar si ma intreb narcisist, ca orice dascal, daca a ramas in ei o urma cat de mica, a intersectarii noastre la un moment dat.

2 comentarii leave one →
  1. 11/04/2009 9:43 am

    Alinturile mele nu le pui?
    le-ai dat aripi, lasa-i sa zboare! se vor intoarce sa-ti multumeasca, peste ani
    Firul ierbii a incoltit, ce ma bucur „teacher”!!!
    rasfatul de weekend: la multe insemnari blogaristice voioase.

  2. jurnalderasfat permalink*
    11/04/2009 2:43 pm

    Vai, cum sa nu le pun, toate le-am impaturat si le-am pus in sertarase ca sa le scot, stii, ca pe sticlute cu esente tari si sa-mi aduc din cand in cand aminte de ce oameni frumosi am intalnit la viata mea. Numai ca postul asta ii tintea pe ei in particular🙂

Lasă un răspuns

