Skip to content

Fragute

12/04/2009

Iubesc fragutele. Nu-mi pot imagina fruct mai delicat, mai timid si mai efemer. Si pe cale de disparitie odata cu nemiloasa distrugere a naturii de catre om. Anul trecut a trebuit sa escaladez aproape pe branci un muntisor, pe niste carari mai mult neumblate decat umblate de om, slab sau indiferent marcate, pana sa ajung la cetatea Colt cu prietenele mele. Acolo sus, doi picuri de fragute. Ne-am pozat cu ele si le-am impartit in trei, savurand extatic cate un atom de fraguta fiecare. Fericiri mai mari ca asta sunt putine pe lume.

fragute la cetatea Colt

2 comentarii leave one →
  1. 13/04/2009 6:23 pm

    Am citit in palma linia norocului🙂 incepe cu fragute si se termina tot cu ele.
    Delicate. Mai am buchetelul trimis anul trecut de la cuibul fragutelor din Varful cu dor, m-am straduit si eu, dar m-am ales cu genunchi juliti :))

    • jurnalderasfat permalink*
      13/04/2009 7:48 pm

      Ai vazut ce palma zbarcita am? Mi-a zis mama ca asa m-am nascut, incretita toata:) Hai sa vedem si fragutele tale, pune poza!

Lasă un răspuns

