Skip to content

Cand vine primavara

07/05/2009

Primavara se cunoaste dupa niste semne. Esti in vacanta la bunici, dar nu este primavara din cauza asta. Nici fiindca pamantul e reavan si da coltul ierbii sau plesnesc mugurii in copaci. Pe ulita aproape pustie se aud roti de bicicleta si il vezi aparand alele pe badiucul Liviu, un om indesat cu coasa, coserci, grebla si alte atelaje agatate de bicicleta. Vine la gradina de langa casa noastra, unde n-a mai fost de asta toamna, sa deretice in magazie, sa coseasca iarba ca sa poata umbla pe langa poarta, sa arda rugi si sa scoata tuielele de malai din pamant, ca sa fie gata totul de arat. Dar primavara nu vine nici macar atunci. Apoi il auzi pe Sergiucu sporovaind cu bunicu-sau. Nepotu de la Cluj vorbeste o „domneasca” perfecta si vine in vacanta la bunici. Se duce pe coasta sa vada ce mai e nou, ma duc si eu sa culeg ciocanasi si ne aruncam ocheade prin gard.

Abia atunci incepe primavara.

Am opt ani.

Ciocanasi

5 comentarii leave one →
  1. 08/05/2009 7:18 am

    si eu am noua ani. cine ajunge primul la ciocanasi?

  2. jurnalderasfat permalink*
    08/05/2009 7:50 am

    🙂, nu stiu cine, da eu ii pandeam din prima zi de vacanta, ma duceam pe coasta si pe langa gard in fiecare fi aproape. Odata am incercat sa fac parfum si nu mi-a iesit.

  3. 09/05/2009 9:06 am

    🙂 parfum nu stiu sa fac
    Da’ promit sa-i dau d-nei invatatoare, statea peste drum de mine la o azvarlitura de bat.
    La noi se coc ciresele🙂 azi maine o saptamana doua.

  4. Adrian permalink
    21/02/2010 2:43 pm

    Uff… abia in mai.. eu vreau acum.. vreau verde..

    • jurnalderasfat permalink*
      21/02/2010 2:53 pm

      Dacă ar veni acum, cum vrei tu, ai da vina pe încălzirea planetei și nu te-ai bucura de ea așa cum merită🙂. Primavara vine cu dichis, știi bine, întîmpin-o cu răbdare, ascute-ți mugurii, colțul ierbii, varful ghiocelului și ai anglicilor. Abia atunci poți spune că ești gata.

Lasă un răspuns

