Skip to content

Cirese

26/05/2009

Bureti si cirese sau ce-am mesterit eu azi.

IMG_2736

4 comentarii leave one →
  1. 27/05/2009 1:55 am

    ce blog frumos! la postarile pe care le-am vazut imi tot venea in gand „ce fain” … ” ce fain”
    si intr-adevar CE FAIN!
    Felicitari!

  2. jurnalderasfat permalink*
    27/05/2009 8:07 am

    Multumesc Alina, vad acuma ca poza nu e buna, cand ajung acasa pun alta ma clara, azi am primit complimente la scoala din cauza de cirese🙂
    Am vazut sapun pe siteul tau, mare mestera esti, eu sunt inca in frenezia de cumparat sapun Nesti Dante, ce minune poate fi, am la Cluj doua kile cumparate de mama :)) Se poate si mai rau…

  3. 27/05/2009 3:06 pm

    sapunul nu e niciodata prea mult😉

  4. 30/11/2009 8:09 pm

    Ah, Scarmanusule, ce-mi faci tu mie! Acum rad, acum imi vine sa plang🙂 Frumos blog, frumos de tot! O placere sa-l descopar! Iti multumesc, Scarmanus drag!

Lasă un răspuns

