Skip to content

Vacanta mare

27/05/2009

Vine sigur, va spun eu. Am o meserie care imi permite sa o traiesc la modul scolaresc, cu entuziasm si nerabdare, ca un calut ce scrurma tarana cu copita, gata de sprint. Cladesc vise, construiesc proiecte, proiectez imagini. 

Imi amintesc de febra pregatirilor de odinioara, cand eram scolarita, cum pregateam valiza si imi goleam aproape tot dulapul de haine si de alte nimicuri indispensabile pentru viata de trei luni de la tara.  Azi, insa, primul lucru pe care-l fac este sa ma duc la Cluj si sa fac doua opriti in centru. Primul, intr-un gang la un magazin obscur unde dai pe gat pe nerasuflate un suc proaspat stors de telina, morcovi, mere, ridichi negre, ma rog, ce e in sezon si in ce combinatie iti pofteste inima. E birtul nealcoolicilor, o camaruta de 2 pe 2 unde se perinda , la fel ca mine, unul si altul pentru doza zilnica de vitamine.

A doua oprire o fac in alta pravalie 2 pe 2, parfumeria Vioris, unde o fata draguta iti arata si te lamureste ce parfumuri noi au mai creat, ce se cumpara cel mai bine (evident Vioris 13). Nu stiu sa existe ceva mai 100% clujean ca asta. Este o afacere care de cand s-a infiintat se bazeaza pe clienti loiali (ca mine de pilda, ma duc la ei de 15 ani aproximativ), care nu are nevoie de publicitate, care nu s-a extins nici intr-un sediu mai mare, nici in alt oras, nici macar printr-o a doua parfumerie in Cluj. O afacere mica care simt eu ca se face cu drag si vocatie. Cum sa nu iubesti astfel de oameni si atitudini?

3 comentarii leave one →
  1. suras permalink
    27/05/2009 8:22 pm

    Daca vine atunci pregatesc valiza🙂
    desigur ” Vioris 13 ” proiectii, ce pofta mi-ai facut de un suc proaspat
    de cand te stiu cladesti cate ceva, invartecus

  2. jurnalderasfat permalink*
    27/05/2009 8:51 pm

    Fac si eu valiza, Mara, vine vacanta, cu trenu’ din Franta! Aterizez prin 20 iulie🙂

  3. 30/05/2009 10:37 am

    Si eu imi luam Vioris 13 cand eram studenta… ar trebui sa mai arunc un ochi o data in Parfumeria Vioris, poate folosesc un parfum de la ei la un nou sapun…

Lasă un răspuns

