Skip to content

Cicada

31/05/2009

Dupa aproape sapte ani de panda, am vazut in sfarsit o cicada. Fix la mine pe balcon! La inceput am crezut ca e o musca rapusa de ghearele fiarelor mele si am ignorat-o. Apoi, cu mopul pe balcon, m-a speriat un tarait strident care venea parca din dosul  urechii mele. Am dibuit-o, ajutata de Rubi, fix sub mopul meu. M-am luptat pe ea cu mai sus-numita Rubi, care a trebuit tintuita la pamant sa nu mi-o fure. Tinand-o in mana pe drumul spre eliberare, a mai scos niste tiuituri stridente (e fantastic cati decibeli poate produce), am inspectat-o putin (arata cam ca o musca de vite, cam urata, biata) si apoi si-a luat zborul.

One Comment leave one →
  1. suras permalink
    06/06/2009 9:44 am

    comica aventura!
    mi te inchipui fix in mijlocul luptei🙂

Lasă un răspuns

