Sări la conţinut

Piatra de alaun sau piatra acra (potassium alum)

29/07/2009

In cautarea de produse care sa-mi atenueze avantul glandelor sudoripare, de care, cu mahnire o spun, sunt foarte jenata, am dat peste o tanara mamica care se straduieste sa puna pe picoare o afacere cu produse bio pentru copii si mamicile lor. Surpriza nu este asta, astfel de magazine online se mai gasesc, surpriza mea a fost sa dau peste o tanara doamna  extrem de atenta la a oferi produse la pret de bun simt, plina de promptitudine si solicitudine, onesta pana la cele mai mici detalii in ce priveste produsele pe care le comercializeaza, intr-un cuvant o gura de aer proaspat.

Am comandat de la ea piatra de alaun, singura care reuseste eficient sa ma ajute in problema jenanta a transpiratiei, produsele nu au sosit dar eu ma grabesc sa o recomand oricui e interesat de asa ceva. V-o recomand fiindca schimbul nostru de mailuri mi-a lasat o impresie cat de poate de agreabila, aceea de “good vibe” cand dai, virtual, peste suflete frumoase.

www.eco-baby.ro

2 comentarii leave one →
  1. Aurelia permalink
    30/07/2009 3:54 pm

    Draga mea, multumesc pentru link! Interesanta si utilizarea pietrei de alaun, chiar ma tenteaza sa o incerc!

    • jurnalderasfat permalink*
      30/07/2009 9:48 pm

      Aurelia, e bine de incercat si metode alternative de a combate mirosul transpiratiei, in cazul meu face realmente minuni, ca nimic nu mai mergea, nici macar bicarbonatul, eram proaspata ca un crin exact cat ieseam de la dus, nimic mai mult.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

