Skip to content

Recolta zilei

01/08/2009

Una dintre cele mai privilegiate placeri este sa te duci in gradina de zarzavaturi. Cand gradina este a bunicii si legumele au gust de altadata, placerea este inzecita. Prima rosie a fost stricata, a picat rodia pe ea, dar pe a doua nu am iertat-o, am pandit-o doua zile pana ce s-a copt. Castravetii s-au dat mai greu culesi, se tupilesc sub frunze care parca vor sa-ti beleasca pielea de pe mana in schimbul lor. Pe morcovi am fost la concurenta cu ceva daunatori din pamant care i-au mancat pe jumatate, dar si asa recolta noastra a fost mana cereasca, mai bio decat cele mai bio produse de pe pamant si cu un gust care oricat ai cauta sa-l recreezi, nu este de gasit decat in gradina de zarzavaturi a bunicii.

IMG_3451

2 comentarii leave one →
  1. 01/08/2009 4:28 pm

    sa-mi lasi si mie, un sfert acolo🙂
    mi-ai facut pofta de legume adevarate
    in castronul bunicii

    • jurnalderasfat permalink*
      01/08/2009 8:52 pm

      Sa vezi ce salata am facut din recolta noastra, ne-am lins pe degete si am lins si blidul😀

Lasă un răspuns

