Skip to content

Vizitatorul

30/05/2010

 În baia mea a făcut popas cel mai surprinzător musafir neanunțat . Sunt mulți ani de când nu am avut privilegiul să privesc de atât de aproape un fluture. De cate ori văd fluturi din aceștia imi fuge gândul la un drum colbuit de țară. Am vreo opt ani si e zi de duminică, port un jerse albastru cerneală și pașii mă poartă în arșița verii spre satul vecin s-o văd pe cealaltă bunică. Un fluture ca acesta m-a captivat intr-atât încat am alergat după el să-l prind. Nu voiam să-i fac rau, voiam doar să-l vad de aproape. L-am prins cu jerseul pe un scaiet în floare. Trebuie că m-a marcat profund întâmplarea de vreme ce-mi amintesc si astăzi cât de tristă am fost să constat că fluturele acela delicat nu mai putea să zboare după aceea. Iși lăsase praful colorat de pe aripi pe jerseul meu bleu si cu el si zborul. Comisesem o mare crimă în inocența si inconștiența mea.

Și iată azi un fârtate de-la lui rătăcit în casa mea, semn că și fluturii, din raiul lor lepidopter, ne transmit mesaje de luare-aminte.

One Comment leave one →
  1. 30/05/2010 1:14 pm

    te-a vizitat fluturele de o zi:) ai scris despre el
    gandul ma duse la minunatele zile cand asemeni lui visam
    s-a ratacit undeva in lume un fluture … fix in baia prietenei mele…semn ca zborul vine de tare departe

    din tinutul fluturilor🙂 un altul

Lasă un răspuns

